День перший.
Я з нетерпінням чекала курсів. Але відчувала страх тому що чесно кажучи маю певні проблеми з роботою на комп'ютері. День настав , нам ґрунтовно пояснили в якому режимі ми будемо працювати протягом курсів . Ми познайомилися з колегами - настрій покращився.
День другий
Вхідне діагностування. Настав час пригадати все чому навчалися в університеті та на попередніх курсах. Було досить важко але в цілому результатами я задоволена. В цей день також було заняття по педагогічній іноватиці. Цей курс зовсім нелегкий але викладачу вдалося нас заохотити та зацікавити за допомогою різних методів та прийомів.
День третій
З курсантами ми обговорили поставлені перед нами задачи , поділилися своїми наробками, стало зрозумілим що можна досягти бажаного прикладаючи зусилля. Не такий вже страшний Intel.
День четвертий.
Сьогодні ми дізналися як співіснуваті вчителю з учнями , як себе поводити в різних ситуаціях враховуючи різні типи характеру учнів.
День п'ятий
Сьогодні ми продовжили працювати над програмою Intel., поглибили свої знання в використанні інноваційних технологій та отримали завдання на опрацювання певного матеріалу вдома.
Я з нетерпінням чекала курсів. Але відчувала страх тому що чесно кажучи маю певні проблеми з роботою на комп'ютері. День настав , нам ґрунтовно пояснили в якому режимі ми будемо працювати протягом курсів . Ми познайомилися з колегами - настрій покращився.
День другий
Вхідне діагностування. Настав час пригадати все чому навчалися в університеті та на попередніх курсах. Було досить важко але в цілому результатами я задоволена. В цей день також було заняття по педагогічній іноватиці. Цей курс зовсім нелегкий але викладачу вдалося нас заохотити та зацікавити за допомогою різних методів та прийомів.
День третій
З курсантами ми обговорили поставлені перед нами задачи , поділилися своїми наробками, стало зрозумілим що можна досягти бажаного прикладаючи зусилля. Не такий вже страшний Intel.
День четвертий.
Сьогодні ми дізналися як співіснуваті вчителю з учнями , як себе поводити в різних ситуаціях враховуючи різні типи характеру учнів.
День п'ятий
Сьогодні ми продовжили працювати над програмою Intel., поглибили свої знання в використанні інноваційних технологій та отримали завдання на опрацювання певного матеріалу вдома.
Комментариев нет:
Отправить комментарий